بلاگ

جک پالت ایرانی

جک پالت ایرانی

بدنه جک پالت ایرانی و چینی!

جک پالت ایرانی شامل بدنه سنگین تر می باشد اما جک پالت های چینی به دلیل استفاده از ورقه های 3 میلی که استفاده میکند سبک تر است اما جک پالت های ایرانی از ورق 4میل استفاده میکند.

پمپ جک پالت ایرانی و چینی!

از نظر ساختار پمپ جک پالت که به جک هیدرولیک دستگاه معروف است ( قسمتی می باشد که با بالا پایین بردن دسته بار بالا می رود ) که اصلی ترین قطعه این دستگاه نیز می باشد، پمپ جک پالت ایرانی که شرکت ایران یدک میسازد نسبت به جک پالت های چینی 2 الی 3 برابر قوی تر میباشد.

تعمبر و نگهداری جک پالت ایرانی ایران یدک

بزرگترین مزایایی که جک پالت ایران یدک دارد تمامی قطعات دستگاه قابلیت باز و بسته کردن را دارا است و قابل تعمیر می باشد. قطعاتی مانند سیلندر، پمپ و … را میتوان باز کرد و لوازم مصرفی مانند اورینگ، کاسه نمد، تخلیه، فنر و… را تعویض یا تعمیر کرد.

از نظر قدرت پمپ دستگاه های چینی در بهترین حالت شافت 12 استفاده می کند اما پمپ های جک پالت ایرانی ایران یدک از شافت20 استفاده میکند و دارای سیلندر60 میباشد اما چک پالت های چینی با سیستم لوگویی آب بند و با لوله های از بیرون آب بند کار میکند که با یک شافت 32 میلی متری قدرت را وارد میکند تا بار بالا رود در حالیکه شافت دستگاه های ایرانی 44 میلی متری می باشد که باعث میشود قدرت و انرژی کمتری از کاربر بخواهد.

جک پالت از نظر مساِئل بارگیری و تخلیه بار پرکاربرد ترین وسیله بارگیری و تخلیه درتمامی انبار ها، بیمارستان ها، فروشگاه ها و… می باشد .

کارایی جک پالت برای بارهایی می باشد که بر روی پالت قرار می گیرند.

همچنین شما عزازان میتوانید برای اطلاع از قیمت های جک پالت با راه های ارتباطی مندرج در صفحه تماس با ما تماس حصل فرمایید.

نوشتن یک پیام

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوشته های مرتبط

کلمات کلیدی را وارد نمایید